pátek 13. ledna 2017

Jak vnímáte eVito?

Jak vnímáte eVito?

eVito podporuje zdravé pacienty v prevenci a těm, které už bohužel nějaká diagnóza postihla, pomůže s jejich vlastním aktivním podílem na léčbě. Není to ale nástroj pro líné a pasivní. Nespasí ty, kteří nechtějí ve svém životě nic změnit. Těm, kteří jsou připraveni na změnu, ale může být velmi k užitku. Nic neudělá za vás, jen vás aktivně podpoří ke změně. Jak se říká, pomoz si a bude ti pomoženo. Jak vnímají eVito kolegové, kteří mají k eVitu blízko?

Jan Blaško, předseda představenstva EUC a.s.
Hřeším. Mám rád sladké, bez vína si život nedovedu představit a někdy bývám líný. V tom jsme na tom mnozí stejně. Ale taky možné zdravotní následky řeším – kontroluji svou váhu, množství cukru v krvi a do schodů chodím pěšky. Jde o motivaci každého z nás být zodpovědný a nebýt líný… A v tom nám pomáhej eVito.

Michal Bednář, ředitel EUC Kliniky Kladno
Řečeno slovy tety Kateřiny „kdo chce kam, pomozme mu tam“ a „jak si kdo ustele, tak si lehne“. Zkrátka a dobře „voják se stará, voják má“. Kdo chce něco udělat pro své zdraví, má možnost. Vše už je vymyšleno, eVito nám dává jednoduchý nástroj, jak sám sobě pomoci.

Pavla Daňková, produktová manažerka eVito
Většina nemocí a bolestí pramení z našich špatných návyků. Léky nám mohou krátkodobě pomoci nebo problém oddálit, lékaři nám jsou schopni poradit, co změnit, ale samotné uzdravení je v našich rukou. Je třeba udělat TU potřebnou změnu a pak trhat ovoce ve formě lepšícího se zdravotního stavu. A v tom eVito může hodně pomoct.

Jan Hůlek, člen představenstva eVito medical a.s.
Nejsme s pacientem 24 hodin a to, jak se chová mezi návštěvami, má zásadní dopad na jeho zdraví (a tím i naši práci). Cílem je vytvořit prostředí, které vede pacienta a pomáhá mu být spoluhráčem v týmu proti jeho nemoci. 

Lenka Hladíková, zdravotní sestra EUC Kliniky Ústí n. L.
Pokud se člověk rozhodne udělat pro sebe a pro své zdraví něco dobrého, tak se mu určitě hodí někdo, kdo mu bude oporou, kdo mu pomůže, poradí, zkontroluje ho, připomene atd. A přesně to eVito umí. 

Petr Voráček, finanční manažer EUC a.s.
Třeba kamarádovi bych to řekl polopaticky: Tak jako můžeš přenechat starost o své úspory specialistům (například bance, investičnímu fondu), můžeš i starost o své zdraví nebo fyzickou kondici přenechat specialistovi, jako je eVito. S eVitem už na starosti o své zdraví nejsi sám, máš partnera.

Michala Kuzená, koordinátorka programů o chronické pacienty
Lidé by měli o svém zdraví začít přemýšlet jinak, než jsou zvyklí. Měli by usilovat o předcházení vzniku nemocí, neboli o prevenci, a hlavně si uvědomit, že je mnohem příznivější udělat několik kroků denně navíc v rámci režimových opatření, než například brát prášky na vysoký krevní tlak. Ze zkušeností víme, že pacient potřebuje motivaci. Někoho, kdo nad ním bude stát a řekne mu, co má udělat. Proto je tu eVito, které nás nebude léčit, ale bude dohlížet na to, abychom o sebe pečovali sami.




úterý 15. listopadu 2016

Desatero základní zdravotní péče pro diabetiky

Ve spolupráci s EUC skupinou, největším poskytovatelem ambulantní péče v ČR, realizujeme program propojené péče pro diabetiky. 
Podívejte se na Desatero základní péče pro Diabetes.


středa 19. října 2016

KORESPONDENČNÍ ADRESA

Vážení klienti,

rádi bychom vás upozornili na změnu korespondenční adresy naší společnosti, která je platná již od 18. listopadu 2015:

eVito medical a.s.
Na Pankráci 1690/125
Praha 4
140 00

Fakturační adresa zůstává stejná. Obě adresy - fakturační i korespondenční - najdete na našich stránkách.

středa 4. května 2016

Chodíme od cedule k ceduli

Plánujte výlety. Navštěvujte nová města, vesnice. Objevujte „vtipné“ názvy obcí. Sdílejte vaše fotky, kde jste vyfocení s „cedulí“. Inspirujte ostatní k poznávání nových míst. 

Jak jinak a lépe si vychutnat jarní počasí než procházkami v přírodě, parku a klidně i po městě? Se stanoveným cílem, trasou nebo místem, kam dojít se motivace k chůzi výrazně zvyšuje. 
Vynaložte své úsilí k získání lepší fyzické i psychické kondice do turistiky a choďte s námi „od cedule k ceduli“. Už 6 000 kroků denně zaručuje zdraví oběhového systému, od 10 000 kroků výše jste na dobré cestě ke zdravému hubnutí. 


úterý 9. února 2016

Testování krokoměrů

Sami ze zkušeností víme, jak velký pomocník a motivátor může být obyčejný krokoměr. V dnešní době jsou tato zařízení – krokoměry či fitness hodinky stále populárnější. Jak se v nich ale vyznat a co od nich chtít? Vzali jsme si jich přes vánoční svátky zase pár na paškál a podíváme se na ně blíže.

Do našeho testu jsme vybrali různé typy:
  •  Mi Band od Xiaomi
  • GoQii
  • Garmin vívosmart Optic
  • (a částečně srovnáváme s Garmin vívoactive)

1) Prvním ze zařízení je krokoměr bez displeje Mi Band od společnost Xiaomi. Důvodem výběru je jeho dostupnost na českém trhu a recenze jej hodnotí vesměs dobře. Vývojáři pro něj připravují vlastní aplikace, aby jej bylo možné vytěžit na 100 %. Krokoměr je maličký, design není úplně špatný a můžete si vybrat mezi barvami náramku.


2) GOQii náramek (jedná o americkou značku), vývojáři jsou flexibilní a na svém zařízení stále pracují. Na první dojem se jedná o robustnější zařízení s displejem s variabilními gumovými náramky. Zařízení monitoruje širší spektrum parametrů. Co jej odlišuje od ostatních, jsou „koučovací“ služby odborníků prostřednictvím mobilní aplikace. Tyto služby ale nejsou součástí našeho testování.

3) Garmin vívosmart Optic – jako fanoušci Garminu jsme opět zaplesali.  Když výtečný vívofit nahradil vívosmart s notifikacemi z telefonu a nyní navíc Garmin své zařízení osadil snímačem tepové frekvence s kontinuálním monitoringem, museli jsme otestovat.

čtvrtek 4. února 2016

NIKDY NENÍ POZDĚ ZAČÍT MYSLET NA SVÉ ZDRAVÍ

Začátkem roku se většina z nás ohlíží zpět: „Kolik jen jsem těch plánů se svým tělem měl, kolik diet jsem již držel“, ale teprve v minulém roce se mi zadařilo. Měl jsem štěstí, že mi můj lékař dal na výběr: buďto inzulin, nebo být pod kontrolou – pravidelná chůze a řízený jídelníček - prostě eVito.

Ale hezky od začátku.

Je mi 67 let. Do svých 44 let jsem vážil 75 kg, denně jsem běhal 5 km, jen při nepřízni počasí 3 km. Do práce jsem po většinu roku jezdil na kole 15 km. O víkendech jsem běhával 10-15 km, dokonce jsem si troufnul i na delší tratě…Poté přišel rok 1989 a já ho bral jako velkou příležitost, jak se prosadit. Začal jsem podnikat. První, co jsem obětoval, byl pravidelný běh. Běhal jsem jen o víkendech. Poté jsem začal pracovat pro jednu velkou zahraniční společnost, práce mě naplňovala a já jsem vše obětoval kariéře. Sport jsem zcela zatratil a vyměnil za úspěšnou kariéru.